Aryeeen Bebeğim 48 günlük bugün iki defa sıçrayarak çığlık atarak uyandı bu durumu yaşan var mı? Paylaşabilir misiniz
Defnedilan34 Aryeeen o dönemlerde bebekler de bu çok oluyor canım bol bol oku bisey olmaz allahın izni ile korkmuştur
cansu_coskun Aryeeen benim kızımdada çok oluyordu sürekli uykusundan bağırarak uyanıyordu veya uyuyunca da bağırıyordu sürekli okuyordum ama 4 aya kadar devam etti ve 6 aya girdik çok şükür şuan yok