Deletedmom_36 Kizlar bu ay ilkkez basima boyle birsey geldi ve ilac kullandim ama sanirim 18 saat sonra ilac icebildim🤷🏻♀️Adetimede 4 5 gun var acaba diyorum🤦🏻♀️
Deletedmom278 Deletedmom_36 Ilk 24 saate içilen hapın koruyuculuğu yüksektir. Tabii %100 değil. Kullanıp hamile kalanlar var.