Tnshmszynp Ozanazli ben aynı hafta üç kez aldım hepsinde de bir gün sonra geldi n 11den aldım. Birini yanlış aldım birini büyük sonunda doğrusunu aldım😃
Zbetus Ozanazli alacağınız ne olursa olsun akakçeden yazıp en uygun fiyatı almanızı tavsiye ederim eczanelerde çok pahalı oluyor bilginiz olsun 😊
Zbetus Ozanazli trendyolda tekli yeni doğan 0-6 ay emzik 27 TL 20 tllik hediye parayla 7 tlye alabilirsiniz 😊aynı şekilde 2 ‘ Li olanlar da var onlarda 45 TL yine 20 TL hediye parayla bunu da alabilirsiniz ☺️
Kbrbydk Ozanazli ikili vardı 60 TL di canım tekli bulursunuz belki siz.iki iki buçuk ay önce aldık.e bebekte indirim var bu arada
Defnedilan34 Erenmm değişiyor canım fiyatları 45 50 60 her yerde farklı oluyor indirim takip edersen daha iyi olur
Erenmm Defnedilan34 ben alıştıramadım emziğe şuan üç aylık o emzik aynı biberon ucu gibi onu alsan alışır dediler ama internette 84 liraydı
Sibelyvz Ozanazli kırmızıbeyaz eczaneden al diğer mağazalara göre daha ucuz ben hep ordan alıyorum internet sitesi kırmızıbeyaz diye geçiyor
Erenmm Defnedilan34 yaa herkes diyor alışsa durur diye arabasına koyup biyere gitsek biraz zaman geçtikten sonra ağlıyo emzik olsa böyle yapmaz diyolar 😔
Defnedilan34 Erenmm benimki emzik aliyor ama genede biyere gittiğimiz de huysuzluk yapıyor ve emzikde versen asla durmuyor bence çocukların yapısıyla alakalı bisey
Ozanazli Defnedilan34 ay cok zor ya bnmki emziği hc almıo öğürüyo kerata kenardam sut damlatym öle braz emıo sonra atyo 😂