Merhaba ikiz anneleri 1 ay 6 günlük ikizlerim var 6 gündür yanımdalar küvezden yeni çıktılar. Suan annem yanımda ama işe baslıcaK iki hafta sonra üst katımda kaynanam var gelip yardımcı olur ama ben istemiyorum olmasını çünkü sonrasında laf eder . Neyse sormak istediğim şu tek basınıza nasıl bakıyorsunuz? Gündüz bi şekilde idare ederim diye düşünüyorum ama gece nasıl yapıcam uykum çok ağır şimdi annem duyuyor uyanıyor bide çok sık uyanınca sersem gibi oluyorum ve gün aşırı banyo yaptırıyoruz suan tek kalınca nasıl banyo yaptrırıcam 🤦🏼♀️