Kizlar alti ay once dogum yaptim genital bolgemde yirtik olusmus ve ebe dikmemis bununla kalmazmis gibi kestigi yeride dikerken dokulari oldurmus ayni anda iki islem yaptiricam perinoplasti die aranizla olan varmi genital bolge estetigi die geciyor. Beni ne gibi zorluklar bekliyor bebegim alti aylik bakmakta zorlanirmiyim varsa etrafinizda fikir verirseniz sevinirm 💚