ElifkonunAnnesi Yasamasebebim 6 buçuk aylıkken falan, acıktığı için ağladığında meme demeye başladı, ki hiç yanında meme demediğimiz halde nerden öğrendi de söyledi anlamadık 🤷🤷 hala acıktığında ağlamadan önce meme diyor, 8 buçuk aylık oldu 😂😂
Candy_liz Yasamasebebim 6 aylıkken düzgünce anne demeye başladı, daha öncesinde de demeye çalışıyordu ama aaann-ni falan diyordu.. Yani ilk anne dedi🥰🥳, babayı bir yaşından sonra söyledi😋
ElifkonunAnnesi Yasamasebebim 😂😂 hala da ek gıdayı sevmiyor, 7/24 memede durmak istiyor 😂 o derece düşkün yavrum sağ olsun 😅
tugraninannesi1 [silindi] bende aynı şekilde hem okudum hem üzüldüm bizimki bağırıp çığlık atıyo hala baba mama vs hiçbişey yok 😔
[silindi] tugraninannesi1 her bebek bir değildir hiç üzülmüyorum sende üzülme eninde sonunda konuşacak neden erken olsun diye çabalayalım sıkma canını 6 aylıklar sonucta daha töbeee 😅❤️
tugraninannesi1 [silindi] haklısınn ama insan ister istemez karşılaştırıyor 😊 Allah sağlık sıhhat versin de eninde sonunda konuşacaklar
ElifkonunAnnesi Yasamasebebim ben de yemek yedirebilmek için kavga ediyorum 😂😂😂 herkesin yediğine kimse karışamaz 🤪🤪