Nrsn5 Yasamasebebim 4 ayına yakınken istemsize ınnneee diyordu şuan 4 ay 22 günlüğüz sürekli dilinde ınneeee ınnneeee😂😂
KerimalpinAnnesi ekmek-arasi aynen bende doğduğundan beri annem annem filan derdim hep bu yuzden mıdır bilmem anne oldu yavrumun ilk kelimesi ❤️ ağzında eveler gevelerdi anee anne ann nneee gibisinden bebek diliyle işte 😂 suan tabi çok guzel diyor bende efendim oğlum filan diye yanıtliyorum pek hosuna gidiyor 😊
ekmek-arasi KerimalpinAnnesi ya yerim ben onu ins benimkide anne der ilk cunki dunya meselesi oldu bizim evde ilk ne dicek diye aileler tutustu ilk torun olunca😅🤣
Kalben17- Yasamasebebim benim minik kızımda 5 aylıktı anne dedi, şimdi 9 aylık anne meme mama dede diyor henüz baba demedi
zumramomm Yasamasebebim ilk 6aylikken Baba,sonra dede,gel gel ,Anne ve Allah.suan bol bol Anne diyor bilinçli bir şekilde.cok güzel bir duygu Babayı bir daha hiç demedi.yasina girdi yeni😊
Meleyke97 Yasamasebebim ayyy benim oglum dede demisti🤣 ama unuttum kac aylikken dedigini simdi 5yasinda🥰 kizim 2ay 6gunluk bakalim nezaman ne diycek🤭