kubraF doğduğundan beri hep emerek uyuyor benimki canım. Hatta bugün bi post paylaştım uyku gerilemesi yaşıyorum diye. Tamam hep emerek uyuuan bir bebek zaten ama beni kullanıyor saatlerce emip bıraktığım an uyanıyor. Resmen emzik yaptı beni ve aşırı yoruldum saat başı uyanıp emzirmekten. Nolcak , biter mi , düzelir mi , geçer mi off bilmiyorum