06Arzum Arkadaşlar merhaba, bebeğime oda takımı almak istiyorum. Ankara’dan alabileceğim, tavsiye edebileceğiniz güzel bir mağaza var mı?
GokturkAlp 06Arzum Ya ben çilek mobilyadan aldım. Kdv indirimi vs vardı. İnternetten bir bakabilirsiniz, çok memnunum.
Woody 06Arzum ben bebeğime sadece beşik aldım şimdilik. Mağazanın adını hatırlayamadım ama sitelerde bebek/cocuk odası satılan bir sokak var. Çocukca sanırım ismi dükkanın😀yazdıkça hatırladım resmen 😀😀 onun karşısında minik bir dükkan var bu arada. Tabelası falan yok ama Çocukca ile beraber çalışıyorlar. Çok orijinal modeller vardı. Bizim beşik oradaydı. Çocukca ile aynı mağaza olabilir belki. Fiyat olarak da daha uygun diğer mağazalara göre