Arslaninannesi
Kızlar Eskisehirdeki hic bir eczane 74 tl den satmıyor hepsini aradım diyolar ki " 74 tl ye bulmanız imkansiz. su an fiyatı 214 tl çünkü devlet aşının fiyatıni düşürdüğü için üretici firma ismini değiştirip yeniden piyasaya sürdü bizimde elimizdekileri toplattı " kızlar böyle bi rezillik var mı ya 184 e 170 e cimer e şikayet ettim hepsine lütfen sizde şikayet edin bebeğimizi düşünüyoruz diye bizden bu parayı almayı Kendilerine hak görüyorlar ben alabiliyorum ama alamayanlar ne yapsın onların çocukları ölsün mü Allah korusun. Nolur sizde şikayet edin