Benim kizim 6 ay ve 10 gunluk benimde asya yukari duzenim boyle. Sadece ben aksam 1800 sonra yatirmiyorum. 2030-2100 arasi gece uykusuna yatiyo. Gece 12e mama veriyorum uyanmadan yataginda, bide 5e felan veriyorum onla sabah 0830 kadar uyuyo. Bence senin bebisininde duzeni gayet guzel.