Ckr Tesekkür ederim ☺️ Kredi borcumuzu sıkışınca yapılandırma yapmıştık 8-9 ay önce. Ama her ay gününü aksatmadan ödüyoruz Şimdi de kredi çekmemiz gerek sizce banka verir mi? Duyduğum kadarıyla yapılandırma olunca kredi çıkmıyormuş doğruluk payı var mıdır siz bilirsiniz 😊