Hanımlar oğlum 16 aylık ve doğduğundan beri sürekli emerek uyumaya alışık. Geceleri sürekli emziriyorum..yatmadan önce biberonla süt veriyorum yada aksam yemeğini yeyip 2 saat sonra yatıyo. Ama şu bir kac gündür sürekli meme istiyo 10 dk emiyo gidiyo ve 15 dk sonra tekrar istiyo..gece de sürekli meme istiyo bu ara ne oldu anlamadım. Gece beslenmesini ne zaman bıraktınız veya gece biberona mi alıştırmam gerekiyo yardımcı olurmusunuz