İyi akşamlar sevgili anneler .
Yıllar yıllar önce bitti zannettiğim MS hastalığım bir atak İle geri döndü . Kortizon kullanmam gerektiği ve MR sonucuna bağlı olarak iğneye başlayabileceğimiz söyledi doktorumuz . Emziriyorum ve oğlum emmeden uyumaz , tüm gün sadece buna üzüldüm desem yeridir .. Kortizon kullandıktan 5 saat sonra emzirebilirmişim , yaşayanlar var ise tecrübelerini benimle paylaşırlarsa çok sevinirim.