deletedmom913 ah bu bebekler vallahi ne zaman bir konu hakkında “benim kızım da böyle” desem ertesi günü beni yalancı çıkarır 😂 allah kolaylık versin canım ne diyeyim ama kendini üzme, mama yiyen de büyüyor anne sütü alan da, benim annem öğretmen ve onun zamanında 40 gün sonra ise baslamıs, süt sağma makinası da yok tabi, mecbur mama vermisler bana. mama dedigim de sekerli muhallebi. günde 2 kere de emziriyormus ama 1-2 aya sütü tamamen kesilmis. benim cok sükür bagısıklıgım cok kuvvetlidir. en son grip olalı belki 3 yıl olmustur. kilomda boyumda zekamda da bir sorun yok çok şükür okudum bilgisayar mühendisi oldum, ülkenin en büyük sirketlerinden birinde çalışıyorum :) yani demem o ki anne sütü bir bebek için en önemli şey gibi kesin yargılarımız var ama tamamen dogru degil. kendini üzme lütfen, emin ol moral olunca gerisi hallolur.