iki_erkekannesi31 bnde doktorlar sormadan almak zorunda kaldım salgindan dolayı hastaneye gidilmedigi için.kac ay hasta olmadım o yüzden. İlacın etkisi ile adet oldum..yan etkisi olmadı. Düzene girmek için kadın doğum hapı kullanıyorum.tani yine doktora gitmeden kullanıyorum..