Önce akşam 6-7-8-9 gibi ağlama krizine girerdi zorla sakinlestirirdim susar ağlardı susar ağlardı bu bir haftadır öyle değil önce çok sık emerdi bugün mesela gündüz bile iki üç saatte bir emmek istedi memeyi verdim almadı gece üç saatte bir emmeye başladı gün içinde hiç ağlamaz mesela kendi kendine oynar bana sürekli Güler pusetine koyarım ordan bana bakar bu bir haftadır böyle tabi acaba artık böyle mi olacak gayet mutlu huzurlu gözüküyor ama gece ağlayarak uyanması dışında hiç ağlamıyor sizin bebekleriniz nasıl. Bebeğim 75 günlük.