Sherlocki bana da 15 +15 dk emzir dediler ilk başta ama bebeğime bırakıyorum 10 dk emiyo ve başta sert olan göğsüm yumuşacık oluyo bende sütü komple içtiğini düşündüğüm için zorlamıyorum bence bebek kendisi ayarlıyor onu ama ben 2 saatte bir emziriyorum sürekli emzirmiyorum