Annekuzusuuu bende lansinoh var ikili olanından büyük heveslerle aldım ama acı gerçek şu ki göğsü tam boşaltan sıfırlayan bir pompa yok sadece bebişkon onu başarabilir🙄ben doluyken de çekiyorum içirmişken de hemen hemen aynı sağıyor bitince elimle sıkıyorum süt fışkırıyor. Yani alma ve ya al demiyorum da emzirmeye gayret ediver belki gerek kalmaz o kadar para vermek zorunda kalmazsın