Melikee001 Arkadaşlar 3 aylık oğlum var sürekli elini ağzına götürüyor parmaklarını çiğniyor ve ağzından salyada akıyor sizce diş mi çıkarak daha erken değil mi?
Tuba Melikee001 O aylarda başlayabilir gayet normal. Benim oğlumda 3 aylıkken başladı ve ilk dişini 7 aylıkken çıkarttı. Diş çıkarma uzun bir süreçtir🤗
asyasare Melikee001 benim kizimda o aylarda basladi ha cikti cikacak diye bekledim suan 5 ay 20 gunluk hala ayni malesef ne gelen var ne giden🤦♀️😃
Ccggty Melikee001 2 aylıkken başladı oğlumda 4,5 aylık hala devam diş çıkınca kadar devam sanırım önlük yetişmiyor 😂
GoGirl Melikee001 o aylarda basliyor zaten belirtiler cok normal .3 aydan beri onluk takiyorum o derece salya 6 aylik dis yok hala