Kumsalazra20 Geçen ay verem aşısı olduk diye menenjiti bu aya ertelendi.bu iki aşı arasında bir fark var mı yoksa sadece marka farkı mı.çevremde bazıları bexora vurdurdu bazısı nimenrix.aşı yaptıran anneler bir fikir verirseniz sevinirim
TalentedMom Kumsalazra20 ben de bu konuyla ilgili post açtım bak istersen sanırım iki aşı da yapılıyormuş
Gokce_08 Kumsalazra20 biz her ikisini vurulduk birisi menenjit a tipi biri menenjit b tipi diye biliyorum
Birikiuc Kumsalazra20 kuzum iki farklı çeşitte vuruluyor. Ben 3-5-7 aylarda nimetrx 9.11.13 aylarda diğerni vurdrcam sanırım böyleydş yanlıs hatlamıyosam 😂
Zs6291 Kumsalazra20 Türkiye de en fazla 5 tür menenjit bulunuyormuş nimenrix ve menectra aynı tür aşı bexsero farklı tür aşı için vuruluyor
Kumsalazra20 Birikiuc iki doz değilmiydi🙈bu aşılar benim aklımı çok karıştırıyor.doktor bir yakınıma nimenrix yaptırmış.bana bexora yazdı reçeteye.bugün nimenrix mi alayım dedim evet dedi🙈🙈🙈bu arada yakınıma yapan doktorda aynı canım.ilk kızım 8 yaşında ona tek doz yaptırmıştık büyüdüğünde şimdi bir sürü aşı valla şaşırdım iyice
Kumsalazra20 Zs6291 ozaman her ikisinide vurdurmak gerekiyor sanırım.ben bexora ateş yapıyor diye nimenrix vurdurayım dedim ama kaçışı yok anlaşılan.
Birikiuc Kumsalazra20 evet 2 dozda yapılabilir 3 dozda. İki türlü yapılıyor yani. Nimenteixi 3 doz yaptır diğerini 2 doz. Ben nasıl yaptrcagmı unuttjm valla kagıt vardı yazmıstım nerde suan blmıyrm😂
crnclkk Marka farkı değil canım biz ikisininde ilk dozlarını vurdurduk biri Asya tipi menenjit aşısı biri Avrupa tipi menenjit aşısı
Kumsalazra20 crnclkk benden sadece bexora istedi diğerini ilerleyen zamanda vurucak herhalde.en güzeli fazla karıştırmadan ben dediğin alıp gideyim 😂 ateş yaptımı bexora genelde ateş yapıyor diyorlar
jsmn Kumsalazra20 doktorumuz ikisini de yaptırmayı tavsiye etti biri a tipi biri b tipiymiş. B tipi daha çok görülüyor o açıdn onu da yaptırmakta fayda var dedi. Sanırım nimerixle başladık bi sıkımtı oluşturmadı diğerini de 12sinde yaptırcam bakalım.totalde 5-6 kere de bitcekmiş tarih verdi
Gokce_08 TalentedMom aşılarımızı sağlık ocagındaki ebemiz takip ediyor vuruldugu aylara göre dozlar değişir demişti bizde öle bi takvim olusturdu hepsinden 3 doz istedi bizim ikisindende son dozlarımız kaldı
Mommy_ Kumsalazra20 Nimenrix A tipi, Bexero B tipi menenjit aşısı. Her ikisini de vurdurmanız tavsiye edilir. Aşı yapmaya başladığınız aya göre kaç doz yapılacağına göre takvim değişiyor. Burada herkesin farklı zamanlarda olması o yüzden. Doktorunuzun doğrultusunda ilerleyin 🌸
Karsimasaldakikiz Kumsalazra20 ikisi farklı aşılar ikisinin de yapılması gerekiyor. Biz 3 ve 5 aylarda yaptırdık. 13.ayda yine yapılacak
littleprincemom Karsimasaldakikiz Ben doktora sorduğumda büyüsün ole yaptırın dedi 3.5aylik gerek görmedi özel hast bide ama napsam bi dahamı sorsam
TalentedMom Gokce_08 bizim doktorumuz dozla ilgili bir şey söylemedi doktora gittikten sonra yaptırayım o zaman