Gizemert Emziriken iğne batar gibi oluyor olan var mı acaba ve neden kaynaklanıyor bilenler yazabilir mi yada hangi bölüm doktoruna gitmeliyim ?
EsraGulden Gizemert çok geçmiş olsun mastit olmussunuz,genel cerrahi ilgileniyor, antibiyotik kullanın ve.sicak.su ile kompres uygulayin sürekli emziirjn
BerenandMom Gizemert göğsün ucunda mı oluyor yoksa genelinde bazı yerlerde mı benimde.oluyodu bazı bölgelerde emzirirken süt inişi olduğunda sızlama yapıyordu iğne batması gibi aciyordu
1anne1yavru Gizemert Gizemert o bende de oluyor canım bi emzirme danışmanının yazısında okumuştum sütün aşağıya inmesinden kaynaklanıyormuş yine de o batma olduktan sonra akmaya başlıyor göğsüm
Belinayyy Gizemert emzirmenin sonuna dogruysa yanlis hatırlamıyosam sut bittigi icin ole biliyorum yani ben
Bulutsevda Gecmis olsun gogus ucunuza bakin beyaz sivilce gibi bir kabarti veya kizariklik var mi? Eger varsa süt kanalini tikanikli olmustur. Gogsunuzu sicak dusun altinda ovalayin ve bebeginizi ters pozisyonda emzirin bir kac gune gecer
sokomel bende de oluyor süt inerken. genelde geç emzirdiğimde oluyor yani çok süt biriktiyse oluyor daha çok. sık emzirmeyi dene o zaman olmaz muhtemelen.
hulyahun01 Bende de çok oldu sağın ağrıdığında bazı kremler var ama ben hepsini denedim kantoron yagi geçiriyordu sadece agrımı sertlik veya kızarıklık varsa mutlaka sağın ilerlemeden Allah yardımcınız olsun
Nurcan03 Belinayyy aynen geceleri özellikle uykuya dalarken kızım çok uzun emiyor. Öyle durumlarda aşırı batma hissi yaşıyorum.
Belinayyy Nurcan03 o zaman bu guzel bise canım bazi bebekler sut azalimca emmiyo bebegin emdigi icin hep gogsune daha cok sut uret dio yabi daha fazla sut uretmeai gerektigini biliyo gogsun bunun icin harekete geciyo