Alyaselcen Bebeğim 4 aylık ve dişleri çok kaşınıyor salyası var sipariş verdim ama korkuyorum da bir Sıkıntı yaşayan oldu mu ?
Mumtehine Alyaselcen Elhamdulillah bi sıkıntı çıkmadı aksine çok çok rahatladık salya ağrı ateş olmadı🌷
TalentedMom Alyaselcen ben de3 aylıkken kehribar bileklik takmaya başladık çok faydasını gördük şuan 4 aylık
eymenkerem TalentedMom ne gibi faydalar gördünüz acaba bende alalı 1 ay olacak bebişim 2 aylik hiç faydası gözüme çarpması şuana kadar pişman oldum aldığıma diyebilirim. Gaz ina filan iyi gelmedi hiç
Mumtehine Alyaselcen Bende ilk zamanlar korktum gece çıkardım falan ama sonra taktığımda gün içinde hiç boynundakini fark etmedi ağzına götürebilecek uzunluktada değil bide ip yani koparmasıda muhtemel değil o yüzden alıştı yaklaşık 8 aydır kullanıyoruz🌷
Alyaselcen Mom9 instegram dan kehribar diş dünyası kolyesi diye bir site güvenilir PTT ile çalışıyor bugün sipariş verdik kapı da ödeme de var sertifikalı bir de
paputmoms Umaygc Fırat silver diye bi sayfa var instagramda canım eski iş yerim ben de ordan aldım güvenilir ordan alışveriş yapabilirsin Mardin’den her yere kargo yapabiliyorlar
Nako Tootsandmore dan aldım ben aslında faydasına inanıyorum tamda salya diş zamanımız ama bu sıcaklarda boynunda kızarıklık yapıyor ara ara takiyorum
Armonika Alyaselcen ben de aldım dişi için ama bizde ters etki yaptı ne zaman kızıma taksam huysuzlandı daha çok. Ayrı zamanlarda denedm aynı. Doktorlar da önermiyor pek ama keşke kızıma iyi gelseydi ya çok isterdim o kadar da para verdim
Alyaselcen eymenkerem ben bir yazı da 4 aylık ken takılması yazıyor du bir de 4 aylık ken deneyin belki faydasını görürsünüz
TalentedMom eymenkerem öncelikle inanmalısın iyi geleceğine inançla takmalısın ona orijinal mi acaba sahteleri de çok var ben takmadan önce bebeğimin çok aşırı salyası akıyordu taktıktan sonra bitti bir de 15 günde bir negatifliğini atmanız gerekiyor akan suda 5 dk bekletin
paputmoms Alyaselcen canım kehribar kadar sarılığında kullandım bi sıkıntı yaşamadım diş çıkarmaya da iyi geldiğini biliyordum zaten kesinlikle almalısın