Kbra2 Merhaba kızlar, bebeğim 2,5 aylık doğduğundan beri sleepy natural kullanıyorum çiş sızdırıyor ve poposunda lastik izi bırakıyor asla pişik olmadı çiş ve lastik izinden memnun değilim sadece 🤔 hangi bezler iyi bilginiz var mı 🤔
TalentedMom Kbra2 canım ben ilk 2 ay Prima care kullandım sürekli sıZdırdı sonra sleepy denedim çok lastik izi yaptı en son molfix geçtim çok memnunum ve devam ediyorum
asyasare Kbra2 bende ayni sebepten oturu primaya gectim. once premium care kullandim ama maluk fiyat biraz pahali gelmeye basladi suan prima aktif bebek kullaniyorum memnunum
Ozlemooo Kbra2 aynısını bizim kıza da yaptı. Ben prima kullanıyorum cok memnunum ıslak mendili bile popo kızarttı sleepy nin primadan şaşmam✔️
Ozlemooo Kbra2 bide sleepy kullanırken dikkat ettim inanlmz ağırlastryo bezi bebekten ağır oluyordu sarkıyordu iserken cocuk sanki hiç degismemis altı gibi primada öle bise yok hafif cünkü emiyo bazen isedigini bile anlamıyorum yine degistiriyorum ki bütcesi iyi biri degilim ama kıyamıyorum kızıma🥰🌸