Feyzagkkkk Merhabalar, bebeğim 3 aylık oldu. Kundak ve pış pış ile uyutuyorum. Ama artık dönme hareketleri başladı ufaktan. Kundak sakıncalı oluyor bu durumda. uyku gurusu çıktı gezinirken. Kullanan anneler varsa tecrübesini yazabilir mi ? ❤️