Oznur_ Merhaba arkadaslar bugun bebeğim sünnet oldu yaklasık 5 saatr idrarını yapmadı galiba, denyor acıdıgıı hisedip vazgeciyor gbi normal mi bu durum yaşayan varmı
Sema34 Oznur_ Merhaba bende sünnet yaptırdım yaparken ağlayarak yapmıştı yandığı için çok ağlamıştı bebeğinizde bence er yada geç yapacaktır birazcık ağlayabilir kucağınıza alıp sarılıp sakinleştirin ben öyle yapmıştım kokunuzu aldığı için kendini güvende hissediyor
Nako Çok normal biz akşam 6gibi sünnet olduk saat 11 buçuk gibi ilk idrarı yaptı sonra rahatladı zaten. Acisida agrisida ağlamasıda ilk idrara kadar. Merak etmeyin 1 2 saate idrarını yapar rahatlar kuzucuk
Oznur_ BirSevda-iki-Emanet_Sahibi ozel bir klinik İslamiyete göre sünnet oldu tekbirlerle dualarla eğer istsnbıldaysanız Aksaray da Salih selaman genel cerrah sünnet te yapıyor