Herkese merhaba,
yaklaşık 40 gün önce doğum yaptım sezaryen ile bu süreçte maalesef emziremedim nedeni ise maalesef göğüs ucum yoktu içe dönüktü hastanede çokta uğraşmadılar aslında herneyse hep sağıp verdim bu süreçte bi sürü şey denedim şırınga silikon göğüs ucu masaj hepsini maalesef bebeğim tutmadı şimdi sevgili anneler sağarken göğüs ucum azda olsa çıktı ve vermeye başladım çok zorlanıyoruz istemiyor ağlıyor ama deniyorum her seferinde bi kaç sorum olucak sevgili anneler bilgisi olanları bekliyorum..
- Sağıp verdiğim ile emzirmem arasında fark olur mu sizce 90 cc çıkıyor normalde ama emerken sanki doymuyor gibi geliyor bana?
- Bazen mama veriyorum çünkü sağdığımda bile az çıkıyor ama ısrarla herkes mama verme diyor napalım çocuk aç mi kalsın anlamadım..
- Kaka artık 1 veya 2 kez yapıyor ama çişi hep var sıkıntı olur mu ?
- Kilosu 1 aylıkken 4 kilo doğduğu kilo 3300 doğdu doktor kilo alımı iyi dedi
- kanguru almak istiyorum tavsiye bekliyorum
- kimyon demliyorum içiyorum rezene ile
- Memede uyuyorsa uyandırmalı mıyım ? Son olarak bazen uyku süresi 3 saat olabiliyor sizce uyandırmalı mıyım? Uyanmasını bekleyip mi yedirmeliyim ? Şimdiden teşekkür ediyorum 😍