Nurhnm o zaman 4 çişli bez alıyordum şimdi 2 kakalı bez 2 çişli bez alıyorum keyfi yerinde,beslenmesi güzel ve sütünüz varsa kiloyu sorun etmeyin bence sağlıklı olsunda varsın zayıf olsun🤗 benm kızım 6,5 aylık 73cm boyu - 7200 kilo persentile göre normal kilosu Doğum kilosu da 3300-50 cm di şuan 2 katı civarı olması gerek öyle zaten. Ama her ay çokta kilo almıyor yani 300-400 gr anca alır. 5 . Ayda tadımlara geçtim şuna herşeyi yiyiyor ayrıca emiyor da iştahı da çok güzel ama dediğim gibi o yemeye göre az kilo alıyor yani 😁