Sevzey2902 Bu benim de çok kafama takiliyor gerçekten, sütüm var çok şükür ama bebeğim aşırı iştahsız bir bebek başından beri hep öyleydi. Cisli bez sayısı yeterli diye çok üzerinde durmuyorum ama gerçekten zayıf bir bebek. Bunu doktora söylediğimde ve kilosuna baktığında kilo almazsa önümüzdeki ay mamaya başlarız dedi. İyi de benim sütüm yetersiz değil ki sadece bebeğim içmiyor, mama versem mamayı da içmeyecek.. ben de sağıp kaşıkla veriyorum sütümü bu aralar ama zor cidden, mama çözüm değil bizim için iştahının artması gerek 😔