Kızlar başlangıçta uyandırmakta güçlük çektiğim bebek artık uyumuyor sürekli gazı var ( kızarıyor, ayaklarını karnına çekiyor, ıkınıyor) gazını da yapıyor, kakasını da ama yine geçmiyor ıkınması o uyumayınca üzülüyorum ben de nasıl uykuya dalacak bu bebek ?