gizemeylulk süt sağdıkça uyarıldığı için artar:)) ve mastit olmazsınız yani ağrı sızı olmadan rahatlatırsınız. Bebeğinizi emzirp doyduğundan emin olduktan sonra kalanı sağıp dolaba atın. Ben gündüz sağlığım sütü gece içiriyorum. 3 gün içinde tüketecekseniz dolaba, daha uzun süre sonra kullanacaksanız buzluğa. Ben hiç buzluğa atmadım çünkü gece ihtiyacım kadar ısıtıp içiriyorum. Göğüslerim yAra olduğu için böyle yapıyorum sütüm çok denemez ama bebeğime yetiyor Allah’a şükür. Çünkü bi zaman sonda göğüsler terbiye oluyor ve sadece bebeğin ihtiyacı kadar süt üretmeye başlıyor o yüzden sağıp stok yapabilirsiniz 😇