Hanımlar merhaba 27 günlük bebegim var doğduğu zaman sarılık denildi 1 haftalıkken değer 15 ti .12 nci gün tekrar test yptrdik 13 olmuştu doktor bundan sonra yükselmez dedi. Şimdi nerdeyse 1 aylık olucak ama halen gözleri ve yüzü sarı nette 2 haftaya geçer diyor bizim gibi olanlar sizin süreç nasil ilerledi beni bilgilendirrmisinz .