Gizay1310 Arkadaşlar kızım 3.5 aylık reflü teşhisi kondu reflü için mama kullandık 1 aydır düzelmesi için emiyordu ama bugün hiç emmiyor memeyi çekiyor ama ağlıyor ne yapabilirim yardımcı olur musunuz sütüm mu az anlamadım sütümü nasıl arttirabilirim
Kalp26 Gizay1310 canım bir anda benımde oglum emmemeye basladi yanı emmek ıcın agzına alıyor sonra aglıyor birakıyor daha almıyor birtek uykuda alıyor kücük kücük geyiriyor ıcınden bısı gelmıs gibi reflüden süphelenıyorum bende hangi mamayı kullandınız
Kalp26 Gizay1310 sütünü arttirmak ıcın bol su bulgur yesıllık bunlarla olmuyorsa bestlak damla yada solgar kullanabilirsin
Yerfistigininannesi Gizay1310 meme reddi yaşıyo olabilirsiniz Allah yardım etsin ben nerdeyse bir buçuk aydır mücadele ediyorum artık huy edindi uykusu varken emzireyim diyorum feryat figan agliyo yatıp kalkıp sonra emiyo
Elmayanaklim Gizay1310 hem emzirip hemde reflü için ayrıca mama mı veriyorsunuz?doktorunuz mu böyle tavsiye etti ..benim de bebeğim kusuyor merak ettim
Gizay1310 Kalp26 Aptamil ar mama kullandım canım reflü.mamasi olarak geçiyor çok aşırı kusuyordu benim kızım bir emmede 6 7 kere çok şükür mamadan sonra düzeldi kusması
-CinarinAnnesi- Merhaba benim de bebeğim her emme sonrası süt çıkarıyor tühh ya gitti sütler time diyorum her defasında 😅acaba reflüsümü var diye düşünüyorum size nasıl reflü teşhisi kondu acaba
Gizay1310 -CinarinAnnesi- çok kusuyordu canım ve 2. Ay kontrolünde sadece 500 gram almıştı kızım emiyordu uyutuyordum 5 dk ya bir uyku arasında uyanır kusar dalardi geri bütün yediği yarım saate çıkar acikir ağlardı yine aynı döngü devam ederdi gece bile uyuyamazdi kusmaktan