Mom9 Benimde kızım prematüre doğdu ama çok şükür kilosu ve motor gelişimi herşey bir süre sonra normal seyretti . Gününde doğmuş bebeklerle aynı gelişime sahip hatta bazı şeyleri önden gitti. O hiç belli olmuyor işte illa geriden gelecek diye birşey yok prematürelerin. 8 aylık ayakta durmaya 11 aylık yürümeye başladı. Hamdolsun. Ne güzel herşeyi normal gider hepsininde inşallah🌸