3 ay 11 günlük kizim var anne sütü ile besleniyoruz 6.400 kilosu ama evde tarttigimda 200 gr yakın kilo vermis gibi sutumde iki gündür yok gibi sagiyorum emiyor doymuyor dolapta süt var ama süt alerjisi çıktı birde veremiyorum dolaptakileri yarın doktora gidicez ama mama vermem gerekiyor şuan galiba ne kadar vericem bilmiyorum