Merhaba güzel anneler..
Benim kızım bir hafta sonra 10 aylık olacak
Güne emzirerek başlıyorum sonra kahvaltıda yumurta ve peyniri bir türlü sevdiremedigm için yulaf haşlayıp içinde karıştırarak veriyorm ve bı çay kaşığı kadar pekmez ekliyorum sonra öğle vakti tekrar emiyor öğle uykusundan uyanınca bir biberon 200 ml mama içiyor iki saat sonra da sebze yemeği yaninda yoğurt yada çorba türü veriyorum çorbada genellikle şehriye yada sebze oluyor pütürlü yiyor sonra gün içinde birkaç kez daha memede duruyor aksam köfte , bulgur pilavı yada makarna türü birşeyler yediriyorum daha sonra uyusa da uyumasa da akşam 21.30 gbi 200 ml mama tekrar içiyor size sorum şu kızım memede dururken eskisi gibi fazla emmedigni düşünüyorum yani kahve misali birkaç kez emip sonra emzik niyetine duruyor acaba mama takviyesi vermemeli miyim ? Yada bana mı öyle geliyor rutin doğru mu ? Sabah ilk uyandığında emiyor ama diğerlerinde birkaç yudum alıp bırakıyor bu durum emmeyi bırakmasına neden olabilir mi ?
Şimdiden teşekkür eder minişlerinizi mis kokulu ellerinden öperim 🥰