Selam kızlar bugün 1 aylığız doktor kontrolünden geliyorum. 4 gündür sadece mama veriyorum sütüm kesildi tamamen. Doktor 3 saatte 1, 90-120cc arası verebilirsin dedi. Ama benim kızıma her ağladığında mama veriyordum. Şuan 3 saatte biri deniyoruz sürekli ağzı aranıyo ağlıyor krizlerde. Ne kadar sürede alışır 3 saatte bire ve sizce 3 saat çok değil mi?