melinaaa EylulSule Bence olabilir deneyin isterseniz su da önemli bir ihtiyaç hele ki şu sıcaklarda iyi gelir
Sultee Zeybeybel doğduğu zaman korku Çıkarma kadar zemzem verdım bır çay kaşığı şimdi ıkı çay kaşığı su veriyorum bizde 2 aylığız bir sorun yok havalar çok socak allahım suyundan me olsun
Asuman38 Melekizim verdikçe içerler 4,5 cay kaşığı verin anne sütü alıyor ise yeterlidir zaten anne sütü de karşılıyor
Duygusm Zeybeybel Biz 4. ayımızdayız, henüz hiç su vermedim. Ama 5. aya geldiğimizde ufak ufak vereceğim. Ablam yeğenime hiç vermemişti, çocuk suya alışmakta çok zorluk çekti. Garipsemeyeceği kadar tattıracağım ufak ufak.
Seyrif Zeybeybel sütünün %90 ı su zaten bem mama vermeye başlayınca viraz veriyodum anne sütüyle besleniyosa hiiç gerek yok bence doktor bana da demişti ama o zaman antibiyotik içiyordu o yüzden
Senem19 Zeybeybel ben 1 aylıkken vermeye başladım 2 çay kaşığı içiyordu biraz büyüdükçe miktarı arttırdım kendisi ihtiyacı olan kadarını alıyor istemediği zaman ağızının kenarlarından suyu akıtıyor zaten kaynamış ılımış su olmalı ama
Senem19 -oyku23- elbette pamukçuğa faydası var suyun. su vermekle beraber kaynamış ılımış suya incecik bir tülbenti işaret parmağınıza dolayıp suya batırın suyunu sıkın bebeğinizin damağını dilinin üzerini fırçayla fırçalar gibi nazikçe silin suya batırıp tülbenti temizleyip bir daha silin 3 4 defa tekrarlayın pamukçuğa iyi gelir ağzının içi ferahlar rahatlar hem😊
Ela007 Zeybeybel ben 2 aylıkken verdim ara sıra içiyordu şimdi 4 aya gireceğiz icmiyo yüzünü tuhaf yapıp tükürüyo
Arasannesi Zeybeybel hıcbır fıkrım yok ama hep bırbırlerıyle çelişiyorlar.ama bu su işini 3 doktora sordum ben ver dedı
MelekEren1 Zeybeybel öyle ya herkes birsey söylüyor hangisi dogru hangisi yanlış bilinmez bebegin icin en dogru karari sen verirsin sonucta bizimkiler sadece yasadiklarimiz ve bize soylenenler 🤷🏻♀️
Zhrnz Zeybeybel ben veriyorum 2.5 ayligiz diger cocuklarimada verdim cok sukur sorun yasamadim hatta suyu cok cok seviyolar simdi😄
GamzeUgur Zeybeybel günlük bir kez bir iki çay kaşığının bi zararı olmaz bence sen bilirsin yinede tabi 🤷🏻♀️
NisaMomyy Zeybeybel 22 günlüğüz doğduğu günden beri veriyoruz,e bebekte bebek suları var onlardan alıp kaynatıp soğutup veriyorum.
BusbusveHashas Zeybeybel bebeğim 3 ay 12 günlük. Havalar çok sıcak doğru. Kaynatılmış soğutulmuş içme suyunu öğlen ve ikindi saatlerinde 1.5 çay kaşığı şeklinde veriyorum. Benim oğlum terleyen de bir bebek çünkü ayakları su içinde 🙏🏻 Sadece anne sütüyle besleniyor. Siz isterseniz verin isterseniz vermeyin tabii ki.. farklı zamanlarda verdiğiniz 1 çay kaşığı ona zarar vermez…
Afrazynp EylulSule Aklının karışmasını hiç gerek yok canım bazen anneler bebeklerinin ihtiyaçlarını karşılıyorlar ama yinede huysuzluk yapıyorlar aglıyorlar mesela belki bu çocuk susuz kalmış olabılıyor Yani bebeklerimizi her şeyi verebiliyoruz ateşi çıktı ateş düşürücü veriyoruz yok kan ilacı d vit Daha Sayabileceğim bir çok şey Ama nedense Şu canım suyu verirken annelere bir şey oluyor yemekten sonra verilebilecek suyun ne zarar olabilir 🤦♀️
EylulSule Afrazynp evet aslında çok haklısın 2 gündür veriyorum su devamını da istiyo gün de 2 veya 3 defa veriyorum ama havalar sıcak diye istiyo