zeyneppacarrr 8.5 aylık bebeğim var diyet yapıyorum ama göbeğim bir türlü gitmiyor siz neler yaptınız
ozgurkus zeyneppacarrr gitmiyor ben artık bıraktım. 12 kilo verdim fakat göbek ilk gün ki gibi kaldı.Yamuna korse kullandım onunla bir nebze gitti ama tamamen değil.Ben de yıldım gitmiyor denemediğim şey kalmadı.50 kiloyum ama göbek maşallah.
zeyneppacarrr ozgurkus doğumdan önce basenlerm kalırdı zayıflayınca simdi onlar gitti göbek kaldı 60 kiloyum ama göbek hala yerinde duruyo
LiYaRzuU dunyam2020 inanki gitti artık eski kıyafetlerimi giyebiliyorm sadece bacaklarım eskisi kadar ince değil ama yinede eski pantollatımı giyiyorm
LiYaRzuU zeyneppacarrr hep başlayacam derken bi baktım kızım ayaklanmış peşinden koşmaktan verdim yemeğe de bizimle oturtmaya başladığımdan beri ona yedirmekten ben yiyemiyorm şişiyorm sanki 😂
dunyam2020 LiYaRzuU yaaa ne guzel .ya bacak oc ksımlarım sarktı resmen .selulıtşerım arttı gobek salmış durumda alt karın duruyor offff .ınsallah benımde gıder
havvamirac Bende diyetteyim kilo verdim eski kiyafetlerimin cogunu giymeye basladim ama göbek kesinlikle oldugu gibi duruyor bebegim 11 aylik insallah gider cok moralimi bozuyor sanki hiç kilo verememişim gibi bu göbekle 😔
Bellabells zeyneppacarrr 9 aylık bebeğim.68 ile hamile kaldım. Şimdi 62 yim. Gebelikten önceki kıyafetlerim bol olduğundan pantolonlar düşüyor. Ama göbek duruyor malesef.akşam şiş şekilde.sabah havası sönmüş balon gibi sarkık sallanıyor.
Cin zeyneppacarrr göbek eritme bölgesel zayıflamaya giriyor. Bu yüzden sadece diyet yetersiz kalır muylaka beraberinde spor yapılmalı
LiYaRzuU dunyam2020 siz çok mu kilo almştnz.( gider ya takmayın öyle kolay gitmiyor spor falan da yapmayınca zaman istyor zaten
zeyneppacarrr Yagmur12 diyet yapıyorum göbek gitmedikce bütün motivasyonum düşüyo tekrar yemek yemeye başlıyorum nasıl gitcek bilmiyorm