Si_se_ta_be canım ek gıdaya yeni başlamışsın. Herşeyi püre vermen gerekiyor. Ben 7.aya kadar hep püre yaptim. Hatta icine et yada tavuk suyu koyup seyreltiyordum. Havucu blendrdan geçirebilirdiniz, yada rendeyle rendeleyebilirdiniz, eğer o da yoksa çatalla ezseydiniz keşke. Zaten haşlamışsın, yumuşaktır havuç, çatalla ezilebilirdi.