Kızlar bebeğim 26 nisan 2020 de doğdu. Hemşireler, doktorlar ve happykids de dahil bebeğimin doğduğu günü hesaplamıyor ayın 26’sında doğdu ama 27’sinden hesaplamaya başlıyor. Mesela bebeğim 2 ay 4 günlük ama 2 ay 3 günlük olarak geçiyor. Bir tek Google’dan yaş hesaplandığımda tam gününü söylüyor. Bir de Kızım ayın 26’sından 26’sına aylık olmuyor 😅 ay valla kafam yandı ya.
Nisan ayının 26 sında doğdu, Mayıs ayının 24’ünde 1 aylık oldu. Annem diyor ki benim bildiğim 26’sından 26’sına aylık olur, diyorum ki anne ay 30 çekiyor 29 çekiyor 31 çekiyor diyorum of ben ne biliyim ya diyor karıştım valla 😅 matematik sorusu gibi oldu helal edin hakkınızı beni aydınlatana helal olsun vallaha 😘