Busrablt61 Ebru-isil aşıyı sağlıkocağında olduk kalça içinde 2. Ay yaptırırsın dendi 🙄 benim için gidicez de bebeğe gerek var mı bilemedim
Ebru-isil Busrablt61 bebek için kalça ultrasonuna gerek var canım kalça çıkıklığı olabiliyormuş bebeklerde.
anne15 Ebru-isil bizim doktorumuz her ay cagırmıyo bi ay cagırıyosa diğer ay cagırmıyo o yuZdem ikimci ayda asımızı yaptırdık sağlık ocağında ölçümler yapıldı o kadar
Alprn4 Ebru-isil kalça çıkıklığı ve görme testi var 2 aylıkken Biz 2 ay 1 haftalığız daha gidemedim geç kalıyorum yarın gitsem bari