z de 2 ay 7 günlüğüz , emzik vermedim 2 aya kadar ama baktım olmuyor çok yoruluyorum , vermeye çalışıyorum almıyor şimdi de 😞 uzun uykuları yok Gündüz 10-15 dk var yok hemen uyanıyor ya , sizde de öyle mi , hiç başından ayrılamıyorum o yüzden , ellerini dediğiniz gibi emmeye çalışıyor sürekli agular hafif başladı , konuşanı çok seviyor o gülücükler saçıyor 🥰
ha bir de sizde emme refleksi ne durumda , ağızlı İle arama azaldı baya benim bebekte , 2 aydır çok düşkündü memeye , bu 1 haftadır cok istekli değil , acaba emzik denemem sebebiyle soğudu mu 😞😣