yavrusununannesii ya atak döneminde ya da gaz problemi vardır bi de ağzının içine de bakmamı tavsiye ederim pamukçuk varsa ağrı yapar o yüzden de ememez. Bende yaşadım çok da zorlama emmesi için biliyorum çok zor ac durunca içimiz yanıyo ama üsteledikçe de daha kötü oluyo sabırlı ol dua et bol bol stres yapma üzülme geçicek inşallah 🙏🙏🌸