Defnos_20 Arkadaşlar merhabalar kızım 4 aylık ve ben hamilelik sürecindede hiç saçımı boyatmadım ombrelerim vardı gitti şimdi tekrar boyatmak istiyorum ama emziriyorum da kuaförlere soruyorum bi zararı olmaz diyorlar yaptıran ve bilgisi olan Var mı???