RabiAsya Kızlar doktorumuz serum fizyolojik pahalı oluyor izotonik al kullan dedi. Eşim almış ama nasıl kullanılır sormamış. Nasıl kullanabiliriz bunu ? Neyle? 😂
BenMathilda RabiAsya Enjektor almalisiniz, serumdan 2cc cekip, igneyi cikartip şırınga kismiyla 1cc bir deliğe, 1 cc diğer deliğe uygulamalisiniz
Emir7227 RabiAsya şırıngaya koy bir kaç damla damlat yumuşayınca burun aspiratörüyle iyice çek temizlensin burnu açık olunca rahat nefes alır burnu nu sık sık temizle
anneyimben_ RabiAsya 0 3 ay bebekte canim yan yatir bebegini usteki burun dan 1 cc diger tarafa cvir ve yine ustteki burnundan 1 cc cek canim burun aspiratoruyle gunde 1 defa yap doktorumuz gunde 1 defa yapin yoksa odem olur demisti sık bırak gece yatmadan once burun aspiratoruyle cek daha rahat uyu gunde 4 5 def burnuna sıkabilirsin demisti doktorumuz
RabiAsya BenMathilda Sağol canım cevap için. 🌿 Enjektör de almış ama sağolsun sormamış nasıl kullanıldığını 🙄Ayrıca bu serumu nerede nasıl muhafaza etmeliyim çok çünkü. Eşim 2 paket almış 100 lük olandan. Dolapta mı dışarıda mı durmalı? Bir yere boşaltmama gerek var mı? Çok sordum 😅
RabiAsya Emir7227 sıktıktan sonra ne kadar beklemeliyim? Ayrıca bu serumu nerede nasıl muhafaza etmeliyim çok çünkü. Eşim 2 paket almış 100 lük olandan. Dolapta mı dışarıda mı durmalı? Bir yere boşaltmama gerek var mı?
RabiAsya anneyimben_ Teşekkür ederim canım bebeğim 3,5 aylık ama prematüre. Düzeltilmiş 2 ay 5 günlük. Küçücük yani hala. Dediğin gibi mi uygulayayım yani. ☘️
RabiAsya anneyimben_ Hmm bebeğim 3,5 aylık canım ama prematüre düzeltilmiş 2 ay 5 günlük. Günde 4-5 kere sıkıp bir kere çekicem yani canım gece yatmadan falan olabilir doğru anladım galiba canım. Birde nerde muhafaza etmeliyim bu serumu 2 paket almış 100 lük olandan. Bir yere boşaltmama gerek var mı? Dolaba falan giriyor mu bu serum bilmiyorum da 🙈😂
Kusdmr RabiAsya canım ilk 6 ay bebekler agzından nefes almayı bilmiyorlar uygularken dikkat etmelısın birini iyice cekmeden ötekinede verırsen tıkanabilir.İşlemi yan yap.İnternetten aç bak çocuk doktorlarının uygulamaları var.Ama sana tavsıyem benım bebeğimde 0-3 aylıkken ben izotonıgı burna damla damla verdım 1 cc 2 cc cok fazla geldı zaten damlattığın şey hemen yumusatıyor burnu aspiratorle çekiyorsun yada hemen kendı atıyor.Kendin uygulayacaksan damla damla vererek başla
Emir7227 RabiAsya 1 2 dk bekleyin sonra temizleyin muhafaza etmek için Bilgim yok ben öyle çok almıyorum bi serum alıyorum yeterli oluyor
Esmataha RabiAsya buzdolabında muhafaza edebilirsiniz açtıktan sonra üç günden fazla tutmayın kalırsa atın. Geçmiş olsun.
BenMathilda RabiAsya Ben cekmecede gunes gormeyen yerde sakliyorum ama hemen bittigi icin buzdolabina falan koymaya gerek duymadim, eczaciya danissaniz daha iyi olur. Ama bir yere bosaltmamalisiniz diye düşünüyorum, kendi paketi sterildir çünkü
anneyimben_ RabiAsya evet canim gunde 1 defa cek gece cekersen daha rahat uyur bebisin. Muhafaza etmen icin kesin bilgim yok benim kizim ilac cekmecesi var orda duruyor bende 1 tane aliyorum baya uzun gidiyor esiniz ucuz olunca sanirim 2 tane alayim demis heralde 😄
Emir7227 RabiAsya rica ederim ne demek eşim eczacıydı ona sorardım saklama koşullarını ama onla konuşmuyorum 😁😁😂😂
Damla_K RabiAsya Allah bagıslasın canım arkadaslar yazmıs benim bildiklerimi 😀 gec kaldım. Güle güle büyüsün insallah
RabiAsya anneyimben_ Nasıl kullanıldığını bilememiş zarar gelmez fazladan deyip almış herhalde bilmiyorum 🤷🏻♀️ 😅😂