Ipegim Merhaba hanımlar 2 gündür kızımın ateşi çıktı 36,5 37,5 seyrinde gidiyor son kontrolde alt azı dişleri ve üst damağı kabarmış demişti doktor calpol veriyorum o zaman biraz düşüyor ama sonra tekrar yükseliyor doktora gitmemiz gerekir mi?
1Kubra_ Ipegim bence gitmene gerek yok canm benm oğlanda da var aynı ateş doktor dedi dişleri çıkacak salya akıyor ateşi var kac gündür huysuz kac aylık senin prenses
ysmsndog Ipegim malesef bende aynı şeyi yaşıyorum diş çıkarma dönemi huzursuz ateş ağzına ne bulsa götürüyor salyaları bitmiyor panik yapmayın olabilen şeyler bu dönemlerde
Esmataha Ipegim canım çok ateşi olduğu söylenemez üzerini inceltip ılık bi duş aldırsan ilaç vermene bile gerek kalmaz. Dişden kaynaklıdır muhtemelen, ağrısı içinde diş kaşıyıcısını buzlukta bekletip eline verirsen iyi gelir ağrısını hafifletir, pırasada verebilirsin hem rahatlatıyor hem gaz yapmıyor. Geçmiş olsun
Zey66 Ipegim merhaba benim kızımında ara ara yükseliyp ateşi dişten dolayı durduk yere calpol vs vererek bağışıklık edindirmeyin bebeğinize kıyafetlerinü inceltin elini yüzünü yıkayın veya ılık duş aldırın düşer ateşi
Ipegim 1Kubra_ ysmsndog Esmataha Zey66 Çok teşekkür ederim hepinize allah razı olsun 🙏🏻 Kızım 15 aylık ilk kez başımıza geliyor biraz panik olduk eşimle yemek de pek yemedi şimdi ılık duş aldıracağım