Merhaba bende doğum yaptığımda kaynanam ve kendi ailemin yanında kaldım 4. Ayımızd evimize geçtik bebeğim sürekli kucakda olduğu için evdeykende beni çok zorladı çok ağladı ben ev tipi ana kucağı kullandım müziklinve titreşimli ona yatıra yatıra kucak alışkanlığımızı bi nebze hafiflettik Oyun minderi vs kullanabilirsin