Kızlar amacım kesinlikle kıyaslama değil öncelikle onu söyliyim. Şimdi benim bebeğim 26 günlük doğum kilosu 3740 şimdi ise 4350 olmuş. Ebe 4750 olsaydı daha iyi olurdu dedi ve moralim çok bozuldu. Emiyor artı mamada veriyorum ama demekki benim sütüm çok az geliyorki yetmiyor bebeğime. Bana iyi gibi geldi aslında sonuçta 600 Gr almış ama demekki yetersizmiş. Ben ne yapsamda bebeğime sütüm yetse. İnanın şaşırıp kaldım. Her istediğinde emziriyorum. Sık sık emiyor ama yetmiyor bebeğime. Ben bebeğime yetemiyorum ve bu beni çok üzüyor. 😭😭😭 Sürekli emzirmekten artık yatarken bile acıyor göğüslerim. Bazen dokunamıyorum bile ama yinede yetmiyor yetmiyor. Ya kızlar nolur siz söyleyin ben ne yapıyım şimdi. Şimdi birde insanların boş boş konuşmaları olacak. Yok zayıf bu çocuk yok sutunmu yetmiyor amanda emmiyormu vır vır konuşacaklar. Ooofff oofff 😟😟😟😭😭😭