Omermomy biz kullanıyoruz ve oldukça memnunuz. Çok rahatlattı gaz sancılarını. Kendi kendine rahatlıkla gaz çıkartıyor artık. Aynı saatlerde günde bir kere 5 damla veriyorum doktorumuzun söylediği şekilde. Düzenli kullanımda faydasını göreceğinizi düşünüyorum. İçeriği temiz bir gıda takviyesi, gönül rahatlığıyla kullanabililrsiniz